29 Mart 2014 Cumartesi

Turkcell ekipleri başarının formülünü 81 ile dağıtacak


Turkcell’in kurumsal müşterilere hizmet veren ekipleri, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde düzenlelen Elçiler Zirvesi’nde bir araya geldi. Türkiye çapında 69 Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi’nde ve Global Bilgi’de görev yapan 1.700 kişilik kadro, eşsiz müşteri deneyimi hedefli strateji toplantılarına ve geleceğin teknolojileri üzerine verilen eğitimlere katıldı. Kurumsal Elçiler Zirvesi’nde bir araya gelen Turkcell çalışanları, aldıkları eğitim sayesinde Turkcell müşterisi şirketlere işlerini büyütmeleri için kılavuzluk ediyor.  Turkcell’in kurumsal satış ve hizmet ekipleri yılda 1,2 milyon müşteriyi ziyaret ederek başarının formülünü 81 ildeki işletmelere aktarıyor.


Turkcell, eşsiz müşteri deneyimi hedefiyle çalışanlarının eğitimine verdiği önemi, KKTC’de gerçekleştirilen “Turkcell Kurumsal Elçiler Zirvesi” etkinliği ile bir kez daha ortaya koydu.  Üç gün süren Zirve’ye, Turkcell teknolojisi ve çözümlerini kurumsal şirketlere ulaştırmada kritik rol oynayan kurumsal satış ve hizmet ekipleri katıldı. Turkcell kurumsal bayilerinden ve Global Bilgi çalışanından oluşan 1.700 kişilik kadroya Satış Koçluğu, Portföy Yönetimi,  Fayda ve Değere Dayalı Satış, Etkin İletişim, yeni ürün ve çözümler konularında eğitimler verildi. Turkcell kurumsal hizmetleri konusunda bilgilendirme seansları düzenlendi ve Turkcell iş ortaklarının ürünleri tanıtıldı. Zirvede çalışanlara seslenen Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Kurumsal Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, şirketlerin işlerini daha ileri taşıyabilmeleri için gereken formülü Turkcell’müşterilerine anlatmayı hedeflediklerini vurguladı. Ciliv ve Kocabaş, bu formülü işletmelere aktarma görevinin Turkcell ekiplerinde olduğuna dikkat çekti.

Süreyya Ciliv: “Yeni dünya, geleceğin teknolojileriyle şekilleniyor”
Turkcell Kurumsal Elçiler Zirvesi’nde konuşan Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, “Önümüzdeki 10 yılda dünyayı değiştirecek teknolojilerin başında mobil internet, bulut bilişim ve M2M dediğimiz nesnelerin interneti geliyor. Bugün Turkcell kendisini bir teknoloji şirketi olarak tanımlıyor ve tüm bu teknolojilerde kurumlara fayda, kolaylık ve verimlilik katan çözümler sunuyor. Türkiye’de 2 milyonun üzerindeki şirketin bu teknolojilerle buluşması, işlerini bu teknolojileri kullanarak büyütmesi ülkemiz ve insanımız için çok kritik. Kurumlarımızı daha da ileriye taşıyacak bu teknolojileri iyi anlatabilmemiz şart. Teknoloji elçileri olarak hepimize büyük rol düşüyor” dedi.

Selen Kocabaş: “Anadolu’da 1.700 kişilik istihdam ile en büyük takımı oluşturduk”
Türkiye’deki işletmelere hizmet veren en büyük kurumsal satış takımına sahip olmaktan gurur duyduklarını vurgulayan Selen Kocabaş, “Teknoloji ve inovasyon ile müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran çözümler sunuyoruz ve teknoloji konusunda işletmelerin çözüm ortağı olmayı amaçlıyoruz. Kurumsal Çözüm Merkezlerimizde ve Global Bilgi’de görev yapan 1.700 kişilik kadromuzla Türkiye’nin en büyük çözüm takımı olarak ülkemizin her noktasındayız. Anadolu’da 1.700 kişilik istihdam ile en büyük takımı oluşturduk.  Küçük ölçekli işletmelerin teknolojiyi kullanarak işlerini büyütmeleri, karlılıklarını artırmaları Turkcell olarak birinci hedefimiz. Üstün network altyapımız ve bu alt yapı üzerinde geliştirdiğimiz ürün, servis ve çözümlerle 500 bini aşkın kurumsal müşterimize hizmet veriyoruz. Üstelik bu hizmetimizi her boyutta şirketi analiz ederek ihtiyaçlarına uygun şekilde gerçekleştiriyoruz. Hem çalışanlarına hem müşterilerine değer veren bir şirket olarak, Kurumsal Çözüm Merkezi ve Global Bilgi çalışanlarımızın eğitimi bizler için her zaman en öncelikli sırada yer alıyor. Ekibimize sadece son 2 yılda, Turkcell Akademi çatısı altında e-eğitim, video eğitim, sanal sınıf, sınıf içi, iş başı gibi çeşitli 435 bin saat eğitim verdik. Dile kolay bu süre, 50 yıllık eğitime eşdeğer bir rakam. Çalışanlarımızın eğitimlerine yaptığımız yatırım, bizler için her zaman şirketlerimizin büyümeleri ile paralel gelişiyor. Türkiye’nin en büyük kurumsal müşteri portföyüne, profesyonel ve uzman bir ekip ile hizmet vermekten gurur duyuyoruz” dedi.

Yılda 1,2 milyon ziyaret,  2,4 milyon telefon ile temas
Anadolu’nun dört bir yanından gelen Kurumsal Çözüm Merkezi çalışanlarına verilen eğitimlerde, şirketlerin ses, internet, ürün ve Turkcell Superonline çözümlerine yönelik beklentileri aktarıldı. Turkcell Kurumsal Küçük Ölçekli Şirketler Satış Direktörü Burak Ersoy  ‘Görevimiz: Gelecek’  konsepti ile yeni müşteri kazanımı, müşteri ziyaretinin ve deneyiminin önemi, akıllı cihazlar yaygınlaştırılması, yeni ürünlerinin müşterilerle buluşturulmasına yönelik 2014 hedef ve beklentilerini çalışanlarla paylaştı. 1700 kişilik ekipte, evden çalışma yöntemiyle istihdam edilen 130 kişi de yer aldı. Eşsiz müşteri memnuniyetine odaklanan Turkcell’in kurumsal takımının ayda 100 bin, yılda ise 1,2 milyon kez müşteri ziyareti gerçekleştirmiş olmasının önemi ayrıca vurgulandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder